суббота, 24 мая 2014 г.

По дорозі додому

Місяць вже не їздив додому. Нарешті вирвався) Кілька моментів:

1) В магазині неподалік вокзалу п'ятигривнева мінералка коштує вісім п'ятдесят. Свинство, як на мене)

2) О 9 ранку табло вокзалу показувало +27. Боженько мій, шо то буде вдень?)))

3) Ненавиджу вагони з окремими сидіннями замість лавок.  Не можна розлягтися собі нормально. Горіть в пеклі, потяги "Нічлава"!)))

4) До мене ніхто підсідати не хоче. З одного боку то класно, з іншого - невже я такий страшний?( )))

3 комментария:

  1. до мене теж ніколи люди не підсідають, тільки подивляться і мимо проходять, але я тішуся, що є куди сумку поставити))

    ОтветитьУдалить
  2. А я думала, що то я одна така! Виявляється нас багато! Ми, члени МС УБА, щось маємо спільне, що відлякує людей)

    ОтветитьУдалить
  3. В нас потужна енергетика) Секта все таки, нє?))

    ОтветитьУдалить