понедельник, 7 апреля 2014 г.

Лист Укрзалізниці

Шановна Укрзалізнице! Я - людина неконфліктна, і багато чого розумію. Я розумію, чому в туалетах електричок не прибирають. Я розумію, чому поїзди запізнюються, і не завжди в тому є твоя вина. Я прекрасно розумію, чому вікна у вагонах не відчиняються (чи не зачиняються), чому сидіння обдерті і багато сміття на підлозі. Я не вимагаю Wi-Fi чи зручні крісла, кондиціонер чи нормальний обігрів узимку. Але, будь ласка, моя кохана Укрзалізнице, зроби так, щоб я не їхав у тамбурі, притиснутим до несправних вхідних дверей, які відчиняються чи зачиняються, коли їм заманеться. А то я випаду, і в тебе не буде стабільних 5 гривень і 50 копійок за рейс від мене. Зробиш так, га? Ну будь лааасочка...


Твій частий пасажир


Комментариев нет:

Отправить комментарий