понедельник, 5 мая 2014 г.

Листи, Донбас і патріотизм.

Маю можливість відвідувати засідання профспілкового комітету студентів рідного університету. Що таке профком? Це спільнота активних людей, які готові віддавати свій час для організації побуту і дозвілля інших, менш активних людей. Та окрім побуту і дозвілля, профспілка займає і активну громадянську позицію, тож не долучитися до заходу, про який я розкажу згодом, ці люди не могли. 

Багато теревенів є про те, що Сходу і Заходу не по дорозі, що ми різні люди, що на Заході всі "бендеровци", а на Сході всі "колоради". Бла-бла-бла. Всі дружно струшуємо локшину з вух, перестаємо дивитися телевізор і починаємо СПІЛКУВАТИСЯ. Накрайняк підійде ВКонтакте, але краще в стилі ретро, листами)

Чому пішла мова про листи і до чого тут профком? Був захід під назвою "Листи студентам: із Заходу на Схід". Не знаю, як в інших вузах Львова, але у моєму рідному ЛНУ було написано і відправлено понад півтора сотні листів. Справжніх. Від руки написаних. В конвертах і без. Дбайливо зібраних профкомом і ще дбайливіше доставлених на Схід.  Я, на жаль, не писав, в мене дуже лікарський почерк) Але так як маю можливість відвідувати засідання профспілки, то й отримав велику честь першим прочитати два листи-відповіді.

Я не планую нічого на найближчі місяці, ба навіть тижні. Я чекаю війни, хоча молюся за те, щоб її не було. Але в далекій перспективі я впевнений. Я знаю, чим займатимуся. Я будуватиму Україну. Як і активні люди. Як і менш активні люди. Як і люди, що живуть ближче до Сяну. Як і люди, яким ближче до Дону. Як і всі молоді люди. Ми знайдемо спільну мову, навіть розмовляючи різними. 

Далі будуть цитати. Без коментарів.

Вікторія, Горлівка.

... В один з революційних вечорів ми сиділи з друзями в київській квартирі та намагалися осягнути, чому так багато донеччан виступали проти народного повстання. Тоді спало на думку, що не можна ставити цю "непросвєщонность" їм у вину. Коли традиція "бути тєрпілою" передається з поконвіку, винити людей, що ті не стали новаторами, безглуздо. Що ж поробиш, коли не було в їхніх життях моменту, який би змінив світосприйняття?...

... Я не намагаюсь виправдати тих, хто за Росію. Лишень зрозуміти. Думаю, в глибині душі їм потрібно це. "Бути почутим" - не пам"ятаю, хтось з великих таке казав. Виправдання та прощення з мого боку вони не заслужили, а от розуміння - так...

... Мене тішить, що після початку сеператистських рухів в Донецьку виявилося, що тут є багато людей з різко вираженим українським самоусвідомленням... Також радують люди в автобусах - раніше всі розмови зводилися до прокльонів на адресу Майдану, тепер же дончани невдоволені сеператистами. Але донецькі патріоти потребують підтримки з боку західняків, бо, сказати чесно, бояться. Не звикли тут до боротьби. Проте ми навчимося!

1 комментарий:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ОтветитьУдалить